DADES DEL LLIBRE
|
DESCRIPCIÓ
|
LEER PARA HABLAR
Marc Montfort, Adoración Juárez Sánchez
Entha ediciones
|
L’adquisició del llenguatge escrit en infants amb alteracions del desenvolupament i/o llenguatge.
Els autors ofereixen una metodologia per a l’adquisició del llenguatge, desenvolupada amb i per a infants sense parla, amb escàs llenguatge oral o amb trastorns greus de la comunicació.
Es parteix d’una reflexió sobre la naturalesa del llenguatge escrit i els diferents nivells de la seva utilització.
El llibre mostra un seguit d’objectius diferents als que es proposen a les escoles en referència tant a la metodologia d’adquisició del llenguatge escrit com als continguts i les situacions d’aprenentatge de la lectoescriptura.
|
TRASTORN ESPECÍFIC DEL LLENGUATGE
Ediciones Aljibe
|
El retràs del llenguatge i la disfàsia.
L’autor presenta un anàlisi crític de la bibliografia publicada sobre la temàtica en els últims deu anys.
En els primers capítols parla de la naturalesa del TEL i proposa diferents classificacions. Els últims capítols van adreçats als mètodes de diagnòstic i d’intervenció, optant per un diagnòstic funcional i analitzant el comportament verbal del subjecte en situacions naturals.
|
HABLANDO NOS ENTENDEMOS LOS DOS
Ayala Manolson
Entha ediciones
|
Guia per famílies sobre como ajudar als seus fills i filles a comunicar-se.
La finalitat que persegueix l’autora amb el llibre és propiciar la comunicació mitjançant l’acció indirecta per tal d’evitar trobar-nos amb la resistència de l’infant. Es proposa que enlloc de dir què s’ha de fer, es deixi que ell/a ho descobreixi.
|
Els continguts d’aquesta web tan sols tenen caràcter d’informació general. Aquesta informació no pot ser utilitzada amb finalitats diagnòstiques o de tractament.
Bibliografia recomanada
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada